Kurs i kundvård

Satsa på god kundvård och boka dig och din personal på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen körs på ditt företag, i en lokal nära dig eller via webbinarium, anpassad enligt gällande rekommendationer.

Målgrupp: Servicerådgivare, reservdelssäljare, verkstadschef, bilsäljare

Kursinnehåll:

  • Vad är viktigast på världens bästa verkstad?
  • Kunden på verkstaden
  • Konsumentköplagen
  • Kundmottagningen
  • Långtidsvärde på en kund
  • Hur ska jag undvika en missnöjd kund?
  • Köpvärt – backjobb?
  • Vad vill kunden ha?
  • Hantverkarens kroppsspråk
  • När kunden har åkt hem

Kurstid: 3 timmar

Kursledare: Joachim Due-Boje, servicemarknadschef MRF. Egen verkstad i 30 år, flitigt anlitad föredragshållare, ledamot i ARN


Kontakta oss och boka
Kontakta oss för bokning av tid och plats som passar
ditt företag. Christine Öiangen, kiki@mrf.se, 08-701 63 28

Dela via mail

Produkter och tjänster

Bilbranschen just nu – ny chefredaktör på Motorbranschen

MRF spanar kring bilbranschen just nu. Vad är på gång i vår bransch? Aktuellt inom bilhandel,...

Läs mer

I Motorbranschens februarinummer

Februarinumret av Motorbranschen distribueras under vecka 6. Om du inte redan är abonnent, teckna en prenumeration...

Läs mer

MRF söker utbildningsansvarig

Bilbranschen upplever de största förändringarna på decennier. Nya tekniker, nya sätt att köpa och äga bil...

Läs mer
Visa alla