Kurs i kundvård

Satsa på god kundvård och boka dig och din personal på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen körs på ditt företag, i en lokal nära dig eller via webbinarium, anpassad enligt gällande rekommendationer.

Målgrupp: Servicerådgivare, reservdelssäljare, verkstadschef, bilsäljare

Kursinnehåll:

  • Vad är viktigast på världens bästa verkstad?
  • Kunden på verkstaden
  • Konsumentköplagen
  • Kundmottagningen
  • Långtidsvärde på en kund
  • Hur ska jag undvika en missnöjd kund?
  • Köpvärt – backjobb?
  • Vad vill kunden ha?
  • Hantverkarens kroppsspråk
  • När kunden har åkt hem

Kurstid: 3 timmar

Kursledare: Joachim Due-Boje, servicemarknadschef MRF. Egen verkstad i 30 år, flitigt anlitad föredragshållare, ledamot i ARN


Kontakta oss och boka
Kontakta oss för bokning av tid och plats som passar
ditt företag. Christine Öiangen, kiki@mrf.se, 08-701 63 28

Dela via mail

Produkter och tjänster

Webbinarium service- och elbilsverkstad

MRF håller webbinariuim om högaktuella frågor för service- och elbilsverkstäder. Talare är Joachim Due-Boje, servicemarknadsansvarig MRF...

Läs mer

Bilbranschen just nu – ny chefredaktör på Motorbranschen

MRF spanar kring bilbranschen just nu. Vad är på gång i vår bransch? Aktuellt inom bilhandel,...

Läs mer

Webbinarium – nya MRF Plus-garantin

MRF Plus-garantin är lanserad som ett komplement till den vanliga MRF-Garantin. Välkommen att delta på vårt...

Läs mer
Visa alla