Kurs i kundvård
Satsa på god kundvård och boka dig och din personal på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen körs på ditt företag, i en lokal nära dig eller via webbinarium, anpassad enligt gällande rekommendationer.
Målgrupp: Servicerådgivare, reservdelssäljare, verkstadschef, bilsäljare
Kursinnehåll:
- Vad är viktigast på världens bästa verkstad?
- Kunden på verkstaden
- Konsumentköplagen
- Kundmottagningen
- Långtidsvärde på en kund
- Hur ska jag undvika en missnöjd kund?
- Köpvärt – backjobb?
- Vad vill kunden ha?
- Hantverkarens kroppsspråk
- När kunden har åkt hem
Kurstid: 3 timmar
Kursledare: Joachim Due-Boje, servicemarknadschef MRF. Egen verkstad i 30 år, flitigt anlitad föredragshållare, ledamot i ARN
Kontakta oss och boka
Kontakta oss för bokning av tid och plats som passar
ditt företag. Christine Öiangen, kiki@mrf.se, 08-701 63 28