Kurs i kundvård

Satsa på god kundvård och boka dig och din personal på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen körs på ditt företag, i en lokal nära dig eller via webbinarium, anpassad enligt gällande rekommendationer.

Målgrupp: Servicerådgivare, reservdelssäljare, verkstadschef, bilsäljare

Kursinnehåll:

  • Vad är viktigast på världens bästa verkstad?
  • Kunden på verkstaden
  • Konsumentköplagen
  • Kundmottagningen
  • Långtidsvärde på en kund
  • Hur ska jag undvika en missnöjd kund?
  • Köpvärt – backjobb?
  • Vad vill kunden ha?
  • Hantverkarens kroppsspråk
  • När kunden har åkt hem

Kurstid: 3 timmar

Kursledare: Joachim Due-Boje, servicemarknadschef MRF. Egen verkstad i 30 år, flitigt anlitad föredragshållare, ledamot i ARN


Kontakta oss och boka
Kontakta oss för bokning av tid och plats som passar
ditt företag. Christine Öiangen, kiki@mrf.se, 08-701 63 28

Dela via mail

Produkter och tjänster

Kurs i kundvård

Satsa på god kundvård och boka dig och din personal på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen...

Läs mer

Webbinarum för lack- & skadeverkstäder

MRF kör ett webbinarium 25 september kl 13-14 med aktuella frågor om lackering för lack- och...

Läs mer

Nya MRF Begtest 4.0 lanseras

Utvecklingen av MRF Begtest 4.0 är nu klar och vi lanserar det nya systemet som är...

Läs mer
Visa alla