Kurs i kundvård

Satsa på god kundvård och boka dig och din personal på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen körs på ditt företag, i en lokal nära dig eller via webbinarium, anpassad enligt gällande rekommendationer.

Målgrupp: Servicerådgivare, reservdelssäljare, verkstadschef, bilsäljare

Kursinnehåll:

  • Vad är viktigast på världens bästa verkstad?
  • Kunden på verkstaden
  • Konsumentköplagen
  • Kundmottagningen
  • Långtidsvärde på en kund
  • Hur ska jag undvika en missnöjd kund?
  • Köpvärt – backjobb?
  • Vad vill kunden ha?
  • Hantverkarens kroppsspråk
  • När kunden har åkt hem

Kurstid: 3 timmar

Kursledare: Joachim Due-Boje, servicemarknadschef MRF. Egen verkstad i 30 år, flitigt anlitad föredragshållare, ledamot i ARN


Kontakta oss och boka
Kontakta oss för bokning av tid och plats som passar
ditt företag. Christine Öiangen, kiki@mrf.se, 08-701 63 28

Dela via mail

Produkter och tjänster

Prova nya MRF Begtest 4.0

Utvecklingen av MRF Begtest 4.0 är nu klar och vi lanserar det nya systemet som är...

Läs mer

Kurs i kundvård

Satsa på god kundvård och boka dig och din personal på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen...

Läs mer

Tack för ditt deltagande på webbinariet om lackering

MRFs webbinarium om lackering fick ett bra gensvar med cirka 250 deltagare. Presentationen från eventet finns...

Läs mer
Visa alla