Joachim Due-Boje, ansvarig servicemarknad MRF, kör kundvårdsutbildningen "Rättvis kundvård". Kursen berör entreprenörskap och aktiv kundvård, med fokus på de mjuka värdena.
kundvård_4589

Kursledare är Joachim Due Boje, servicemarknadsansvarig på MRF, som delar med sig av sina egna erfarenheter under 30 år som verkstadsägare. Kursen passar alla som har kundkontakter exempelvis servicerådgivare, verkstadschefer, bilsäljare och försäljningschefer.

Till våra utbildningar och kurser

Bilverkstad

MRFs Stora Pris – slutkandidater klara

Juryn för MRFs Stora Pris har tagit fram fem slutkandidater bland alla nominerade. Vinnaren kommer att...

Läs mer

Seminarium – Säkerhetsgruppen för fordonsfrågor

Säkerhetsgruppen för fordonsgruppen inbjuder till sitt årliga informationsmöte och erfarenhetsutbyte, 14 november 2019, kl 13.20-16.15 +...

Läs mer

Tre skolor klara för motorbranschcollege

På kort tid har ytterligare tre skolor med transport- och fordonstekniska utbildningar kvalitetssäkrats och certifierats till...

Läs mer
Visa alla