Joachim Due-Boje, ansvarig servicemarknad MRF, kör kundvårdsutbildningen "Rättvis kundvård". Kursen berör entreprenörskap och aktiv kundvård, med fokus på de mjuka värdena.
kundvård_4589

Kursledare är Joachim Due Boje, servicemarknadsansvarig på MRF, som delar med sig av sina egna erfarenheter under 30 år som verkstadsägare. Kursen passar alla som har kundkontakter exempelvis servicerådgivare, verkstadschefer, bilsäljare och försäljningschefer.

Till våra utbildningar och kurser

Bilverkstad

SERMI införs 1 september 2021

Första september 2021 ska SERMI vara infört inom EU. SERMI är en behörighetsackreditering ner på mekanikernivå,...

Läs mer

MRF PÅ VÄG lockar medlemmar

Från framtidsscenarion i stora penseldrag ner till detaljfrågor rörande poster på verkstadsfakturan. MRFs informationsturné, MRF PÅ...

Läs mer

Auto Awards till Godkänd Bilverkstad

Den branschgemensamma kvalitetsstandarden Godkänd Bilverkstad, GBV, har tilldelats Auto Awards speciella utmärkelse som ”Årets initiativ”. MRFs...

Läs mer
Visa alla