Joachim Due-Boje, ansvarig servicemarknad MRF, kör kundvårdsutbildningen "Rättvis kundvård". Kursen berör entreprenörskap och aktiv kundvård, med fokus på de mjuka värdena.
kundvård_4589

Kursledare är Joachim Due Boje, servicemarknadsansvarig på MRF, som delar med sig av sina egna erfarenheter under 30 år som verkstadsägare. Kursen passar alla som har kundkontakter exempelvis servicerådgivare, verkstadschefer, bilsäljare och försäljningschefer.

Till våra utbildningar och kurser

Bilverkstad

MRF varnar för insmugglat köldmedia

För drygt tre år sedan uppmärksammade MRF hanteringen av förbjuden och växthuspåverkande AC-gas, så kallad ”fulgas”....

Läs mer

Nominera till MRFs Stora Pris

MRF:s Stora Pris är ”Ett pris på 30 000 kr som delas ut till person eller...

Läs mer

Bilbranschen behöver kompetent personal

Kompetensbrist är ett problem för elomställningen. Bilbranschen behöver kompetent personal för att klara framtidens bilar och...

Läs mer
Visa alla