Joachim Due-Boje, ansvarig servicemarknad MRF, kör kundvårdsutbildningen "Rättvis kundvård". Kursen berör entreprenörskap och aktiv kundvård, med fokus på de mjuka värdena.
kundvård_4589

Kursledare är Joachim Due Boje, servicemarknadsansvarig på MRF, som delar med sig av sina egna erfarenheter under 30 år som verkstadsägare. Kursen passar alla som har kundkontakter exempelvis servicerådgivare, verkstadschefer, bilsäljare och försäljningschefer.

Till våra utbildningar och kurser

Bilverkstad

BM bromsprovare på väg mot lösning

Det håller på att bli rätsida på bromsprovarna för tunga fordon från danska BM som haft...

Läs mer

Mindre än ett år kvar till Automässan

Nu är det hög tid att sätta en bock i kalendern för Automässan 2020. Mässan, som...

Läs mer

Åf-föreningarna i möte om Godkänd Bilverkstad

Kravet på en lägsta kvalitetsnivå på branschens verkstäder är viktigare än någonsin.

Läs mer
Visa alla