Joachim Due-Boje, ansvarig servicemarknad MRF, kör kundvårdsutbildningen "Rättvis kundvård". Kursen berör entreprenörskap och aktiv kundvård, med fokus på de mjuka värdena.
kundvård_4589

Kursledare är Joachim Due Boje, servicemarknadsansvarig på MRF, som delar med sig av sina egna erfarenheter under 30 år som verkstadsägare. Kursen passar alla som har kundkontakter exempelvis servicerådgivare, verkstadschefer, bilsäljare och försäljningschefer.

Till våra utbildningar och kurser

Bilverkstad

Biljouren första GBV-verkstaden inom VW-ledet

Godkänd Bilverkstad är en vattendelare för branschen mot konsument – de seriösa verkstäderna med fokus på...

Läs mer

Tag betalt för TPMS-inställning

Enligt uppgift kräver allt fler TPMS-system att en bilverkstad ska svara för återställandet efter hjulskiftet. Det...

Läs mer

Lagbrott inte en konkurrensfördel

Fordonsservice är en riskbransch för brottslighet kopplad till arbetslivet. Det menar Conny Svensson på Skatteverket och...

Läs mer
Visa alla