Kurs i kundvård

Satsa på god kundvård och boka dig och din personal på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen körs på ditt företag, i en lokal nära dig eller via webbinarium, anpassad enligt gällande rekommendationer.

Målgrupp: Servicerådgivare, reservdelssäljare, verkstadschef, bilsäljare

Kursinnehåll:

  • Vad är viktigast på världens bästa verkstad?
  • Kunden på verkstaden
  • Konsumenttjänstlagen
  • Kundmottagningen
  • Långtidsvärde på en kund
  • Hur ska jag undvika en missnöjd kund?
  • Köpvärt – backjobb?
  • Vad vill kunden ha?
  • Hantverkarens kroppsspråk
  • När kunden har åkt hem

Kurstid: 3 timmar

Kursledare: Joachim Due-Boje, servicemarknadschef MRF. Egen verkstad i 30 år, flitigt anlitad föredragshållare, ledamot i ARN


Kontakta oss och boka
Kontakta oss för bokning av tid och plats som passar
ditt företag. Anna Nilsson Bålman, anna@mrf.se, 08-701 63 28

Dela via mail

Bilverkstad

AECDR nyheter från Bryssel 29/2021

Följ senaste nytt från MRFs lobbyorganisation - AECDR (Alliance of European Car Dealers and Repairers) i...

Läs mer

GBV verkstäder ska fördubblas

I början av september träffades parter för verkstadskedjorna, MRF och SFVF för att diskutera framtida utveckling...

Läs mer

Nominera till MRFs stora pris 2021

Nominera nu! MRFs stora pris delas ut till person eller organisation/företag som främjat utvecklingen av bilbranschen...

Läs mer
Visa alla